Gündem

Başkan Ayşe Ünlüce Muharrem orucu tutan vatandaşlarla iftar sofrasında buluştu

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Muharrem ayı vesilesiyle Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde düzenlenen geleneksel iftar programına katıldı. Paylaşma, hoşgörü ve toplumsal dayanışma ruhunun derinden hissedildiği bu anlamlı buluşmada Başkan Ünlüce, Muharrem orucu tutan Eskişehirlilerle aynı sofrayı paylaşarak lokmasına ortak oldu.

Abone Ol

Cemevindeki geleneksel iftarda dualar birlikte edildi

Şehrin önde gelen isimlerini ve vatandaşları bir araya getiren iftar programına; Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ufuk Uysal, vakıf yönetim kurulu üyeleri ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. İftar saati öncesinde mutfak tezgahının arkasına geçen Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, vatandaşlara bizzat yemek servisi yaptı. Ardından masaları tek tek ziyaret ederek mahalle sakinleriyle sohbet eden Ünlüce, tutulan Muharrem oruçlarının ve edilen duaların Hak katında kabul olmasını diledi.

Sıcak ve Samimi Atmosfer: Başkan Ünlüce'nin bizzat yemek dağıtarak vatandaşlarla kurduğu doğrudan diyalog, Cemevi bahçesinde kurulan sofralara güçlü bir aile ortamı kazandırdı.

Ayşe Ünlüce: "Paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik"

İftar programının ardından birlik, beraberlik ve toplumsal barış mesajları veren Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, gerçekleştirdiği açıklamada şu ifadeleri kullandı:

  • Ortak Lokma: Muharrem ayı dolayısıyla Cemevimizde kurduğumuz bu mütevazı iftar sofrasında canlarımızla bir araya gelerek aynı lokmayı paylaştık.

  • Güçlü Dayanışma: Birlik, beraberlik ve toplumsal dayanışma duygularının en üst seviyeye çıktığı bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha derinden hissettik.

  • Barış ve Bereket Dileği: Muharrem ayının başta ülkemize, güzel kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini temenni ediyor; yapılan tüm ibadetlerin kabul olmasını diliyorum.