Ali Güven Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte Prof. Dr. Kıymet Selvi, “Düşüncenin Işığında Öğretmen Olmak” başlıklı atölye çalışmasını öğretmenlerle paylaştı. İlgiyle takip edilen program, öğretmenlerin katkılarıyla başarıyla tamamlandı.
Felsefe Akademisi Söyleşisi
Eskişehir İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Öğretmen Akademileri kapsamında, “Felsefe ve Düşünce Akademisi” söyleşisi düzenlendi.
En Çok Okunanlar
Eskişehir'de kuyumcuların pazar günü çalışma saatleri değişti
Eskişehirspor 61. kuruluş yıl dönümünü kutluyor
Atatürk'ün Eskişehir'i ilk ziyaretinin 106. yılı coşkuyla kutlanacak
Eskişehir'de 20 bin çocuk "Su Kahramanı" oldu
Faruk Güler'den YKS'ye girecek öğrencilere başarı mesajı
Belarus’un Bağımsızlık Günü Eskişehir’de özel resepsiyonla kutlandı





